1.7.11

Coral sandals


When I saw these sandals at H&M I couldn't resist: I bought them immediatly!
I love their fresh and funny colour that remind me the summer season (Isn't the same colour
of a watermelon?!)
I matched them with a simple pair of blue stoned jeans and a shirt with masculine inspiration.
What do you think about the result?
(If you like this blog, please, be the first to put "like" on my Facebook page: http://www.facebook.com/#!/pages/The-Girlish-Attitude/213083618735710 ; I'll really appreciate it! Thanks!)

Quando ho visto questi sandaletti da H&M non ho potuto resistere: li ho comprati immediatamente!
Adoro il loro colore fresco e divertente che mi ricorda l'estate (non vi sembra sia
lo stesso colore delle angurie?!)
Li ho abbinati a un semplice paio di jeans blu e ad una camicia d'ispirazione maschile.
Che ne pensate del risultato?
(Se vi piace il mio blog, potete mettere un "mi piace" sulla mia pagina di Facebook per primi: http://www.facebook.com/#!/pages/The-Girlish-Attitude/213083618735710 ; Mi farebbe molto piacere! Grazie!)















H&M SANDALS
MY MUM'S SHIRT
PROJECT JEANS
ASOS DOUBLE FINGER RING
JUST CAVALLI WATCH
TIFFANY EARRINGS

No comments:

Post a Comment